پخش عمده و پالتی انواع پارکت ارزان قیمت آغاز شد. بزرگترین مرکز فروش مستقیم پارکت لمینت ایرانی و ترک با ارزان ترین قیمت را بیشتر بشناسیم.

پارکت های چوبی به عنوان محصولاتی که زیبایی و گرمای خاصی به فضا می بخشیدند سال های سال در رده برترین گونه کفپوش ها قرار داشتند. حتی وجود برخی نقاط ضعف ها مانند دشواری در نصب یا نیاز به ترمیم و سخت بودن نگهداری بعد از نصب در پارکت های چوبی نیز باعث نشد تا این محصولات از از رده خارج شوند. اما پارکت لمینت ها تولیداتی هستند که نقاط ضعف نوع چوبی خود را ندارند. تولید و پخش این محصولات در بازار سبب شد تا این محصولات خیلی زود جایگزین کفپوش های سابق بازار بشوند. پارکت لمینت ها با قیمت بسیار ارزان تر از نوع چوبی به فروش می رسند.

این محصولات به راحتی نصب می شوند و به دلیل استفاده نکردن از چسب و مواد خاص برای نصب امکان جداسازی آن ها نیز وجود دارد. مراکز عرضه مختلفی پارکت لمینت ها را به صورت عمده و خرده پخش می کنند. این مراکز ممکن است نمایندگی یک محصول و یا مرکز فروش و پخش چندین برند مختلف باشند. قیمت فروش این محصولات به صورت عمده بسیار ارزان می باشد. به دلیل اینکه پارکت لمینت ها محصولاتی جدید هستند و برند های مختلف ایرانی و وارداتی آن را عرضه و پخش می کنند فضای رقابتی میان مارک های مختلف برقرار است.

به همین دلیل قیمت های پیشنهاد شده بسیار ارزان و مناسب می باشد. برای تهیه عمده این محصولات بهتر سفارشات خود را در مراکز پخش معتبر و نمایندگی های رسمی مارک های مختلف ثبت نمایید. این مراکز معمولا گارانتی ها و ضمانت نامه های معتبری را برای محصولات عرضه می کنند. مجموعه بازار اردبیل یکی از با تجربه ترین و معتبر ترین مراکز در زمینه ارائه مشاوره خرید و تامین و ارسال سفارشات عمده مشتریان می باشد. گر قصد تهیه این پارکت لمینت ها را به صورت عمده با قیمت پخش ارزان را دارید با شماره های تماس اعلام شده در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: