فروش ورق ام دی اف سفید برفی؛ صابونی، براق و سینکرونایز آغاز شد. این ام دی اف های رنگ سفید از تولیدات کارخانه های ایرانی مانند آرتا، آرین، پویا و غیره است.

ام دی اف های واردتی سفید به اینکه قیمت بسیار بالایی دارند در حال حاضر با استقبال خوبی مواجه نمی شود. وجود رقبا و فروش تولیدات ایرانی با درجه کیفی و قیمت های متفاوت در بازار نیز این اتفاق را تشدید کرده است. قیمت و کیفیت ورق های سفید نیز به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن اهمیت بسیاری دارد. در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق خرید و فروش های بازار از برند ها و تولیدات ایرانی ام دی اف ها انجام می شود. استفاده از این ورق ها علاوه بر اینکه برای خریداران به صرفه می باشد در به حرکت در آمدن چرخ صنعت داخلی نیز بسیار تاثیر می گذارد.

علاوه بر این برخی از محصولات ایرانی از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند. این برند ها قابلیت رقابت با برند های خارجی را دارند و از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب هستند. روکش مغز استفاده شده در برخی از ام دی اف های سفید تولیدات ایرانی دارای کیفیت کم نظیری می باشند. این ورق ها در انواع مات و براق و برجسته وجود دارند. فروش ام دی اف های سفید در نمایندگی های رسمی برند ها و فروشگاه های بسیاری انجام می شود. قیمت فروش این محصولات ممکن است به دلیل تفاوت در نوع تولید و میزان مرغوبیت آن متفاوت باشد.

بازار اردبیل یکی از مراکز با تجربه و بزرگ در زمینه تامین انواع ام دی اف سفید از تولیدات ایرانی می باشد. مارک های با کیفیتی مانند ام دی اف های سفید آرتا، نقطه، نوین چوب، پارس، آرین سینا و غیره در این مرکز به فروش می رسد. برند های مختلف در این مرکز با مناسب ترین قیمت به فروش و عرضه می رسد. برای خرید خرده و عمده این محصولات و یا حتی طرح سوالات مختلف قبل از خرید می توانید با کارشناسان مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. لینک کانال اعلام قیمت به روز و سایر اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: