رنگ و مدل جدید از پارکت آرتا تولید شده در بهترین کارخانه لمینت ایران رونمایی شد. انواع طرح های مدرن با بالاترین تنوع بازار توزیع می شود.

لمینت ها نسل جدید کفپوش های چوبی اند که دارای قیمت پایین تر و ویژگی های بسیار کاربردی تر هستند. علت عمده این رشد و روی آوری جوامع به لمینت ها به جای دیگر کفپوش هایی همچون سنگ، سرامیک، بتن، چوب و الوار و غیره، نکات مثبت و آیتم های بسیار زیاد خوب این محصولات است. این محصولات در مدت زمان کمی پس از تولید توانستند در صدر آمار فروش کفپوش های مختلف قرار بگیرند. برند آرتا تولید کننده ایرانی این محصولات می باشد. این شرکت رنگ و مدل هایی از این محصول را به دنیای پارکت ها افزوده است. یکی از ویژگی های مهم محصولات برند اردبیل این است که دارای مدل های بسیار جدید و زیبایی می باشند. بیشتر طرح های پارکت این برند در رنگ و نقش چوب و چند نمونه با طرح سنگ تولید شده اند.

محیط شما چه اداری باشد و چه مسکونی و در هر سبک چینشی، می توانید از میان طرح های آرتا زیباترین نمونه ها را انتخاب کنید. در حقیقت این کارخانه که در استان اردبیل و در شهرک صنعتی اختصاصی قرار دارد، بهترین سبک های مدرن را تولید می کند. به حدی زیبا و کامل که پاسخگوی همه سلایق و نیازهای کاربردی کشور است. شما می توانید انواع طرح و مدل از لمینت ها را در گالری سمپل آرتا این محصولات مشاهده نمایید. طرح های سه بعدی زبایی نیز با استفاده از ترکیبات رنگ های این محصولات نیز در بخش گالری طرح ها آماده شده اند. با مشاهده این دو بخش می توانید مناسب ترین و جدیدترین رنگ از پارکت آرتا را برای استفاده انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت این محصولات تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: