انواع پارکت کف پذیرایی ایرانی با مدل های جدید و زیبا آماده بارگیری است. برای مشاهده و اطلاع از قیمت روز انواع پارکت لمینت وارد سایت شوید.

کفپوش خانه ها یکی از بخش های اصلی دکوراسیون داخلی است که قالب کلی و تم خانه را تعیین می کند. رنگ، طرح و نوع مصالحی که برای این بخش استفاده می شود، سبک و طراحی سایر بخش ها را مشخص می کند. انواع پارکت انتخاب مناسبی به عنوان کفپوش می باشند. مخصوصا برای مصالح فلورینگ بخش هایی مانند کف پذیرایی که برای انتخاب آن باید حداکثر حساسیت را به کار برد. البته در بسیاری از موارد، این قبیل از انتخابها، کاملا امری سلیقه ای و شخصی است.

زیرا معمولا خانواده ها و به خصوص بانوان ایرانی به چینش کف پذیرایی حساس هستند. این بخش از خانه باید با مصالحی پوشیده شود که به راحتی تمیز شود، قیمت مناسب داشته باشد، زیبا و شکیل باشد، مقاوم و مستحکم بوده و حس گرما و آرامش را القاء کند. انواع پارکت ها به خصوص انواع لمینت های ایرانی تمامی این گزینه ها را دارند. به همین دلیل پارکتها انتخاب مناسبی برای استفاده در این محیط می باشند. در بسیاری از مراکز دیزاین داخلی نیز قطعا پیشنهاد نهایی و شیک ایشان نیز استفاده از انواع لمینت است.

محصولات ایرانی مانند برند آرتا دارای قیمت مناسب، استحکام بالا و طرح های بسیار زیبا می باشند. این محصولات به آسانی پاک می شوند و به دلیل جنس روکش آن ها در برابر ضربه خش و لک مقاوم هستند. اگر قصد خرید انواع مدلهای گوناگون و شکیل از پارکت ها را دارید، با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این مرکز انواع نمونه های جدید را با قیمت مناسب به صورت خرده و عمده به فروش می رساند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: