اولین مرکز نصب و تعمیر پارکت لمینت در ایران افتتاح شد. این مجموعه دارای تنوع بسیار از انواع محصولات ایرانی و خارجی بوده و بهترین تیم را دارد.

پارکت های چوبی اولین مدل از انواع کفپوش های چوبی مدرن در دنیا می باشند. نوع دیگر این کفپوش ها پارکت های لمینت  (Laminate)هستند. هر دو نوع این‌ محصولات برای نصب یا تعمیر نیازمند استفاده از مواد و ابزار مخصوصی هستند. همچنین تمامی مراحل این کار از اولین مرحله تا نصب قرنیز هر دو نوع از این کفپوش ها نیز باید توسط تیم نصاب های حرفه ای و مجرب انجام شود. نکته با اهمیت دیگر توان و قدرت تخصصی تیم اجرایی این قبیل پروژه هاست که از مهمترین عوامل اثر گذار در افزایش دوام و استفاده مناسب از پارکت خواهد بود.

معمولا مرکز پخش های مختلفی در استان های سراسر کشور انواع پارکت ها را به فروش می رسانند. برخی از این مراکز فروش نصاب و تیم نصب و تعیمر حرفه ای را نیز به مشتریان و خریداران معرفی می کند. هرچند ممکن است که این مراکز بتوانند نیاز شما به همه موارد لازم در خریدتان را تأمین کنند. اما کمتر جایی وجود دارد که بخش جداگانه برای آموزش سیستماتیک و منظم و کاملا حرفه ای برای نصاب ها و تعمیر کاران خود داشته باشد.

بزرگترین مرکز نصب پارکت

بازار بزرگ اردبیل به عنوان اصلی ترین مرکز فروش و پخش محصولات کارخانه آرتا است. این مجموعه دارای اولین تیم مجرب و با سابقه ای در زمینه نصب و تعمیر انواع کفپوش های چوبی می باشد. همچنین این شرکت یکی از اولین مراکزی است که انواع پارکت های ایرانی و خارجی را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های پارکت تماس بگیرید. نکته قابل ذکر نیز آن است که در حد توان مشاوران به سرعت و در کمترین زمان پاسخگوی سفارشات شما خواهند بود. اما اگر در کار خود دچار کمبود زمان هستید، حتما به مشاور مربوط اعلام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: