آخرین قیمت ام دی اف آرتا اعلام شد. در اینجا شما می توانید نمودار سیر ۲ سال گذشته قیمت های ام دی اف آرتا و همچنین نرخ روز را بررسی کنید.

طی دو سال اخیر در کشور نواسانات بسیار زیادی بر روی قیمت کالا و خدمات مختلف اتفاق افتاد. این نواسنات گاها صرفا یک هیجان بازاری بودند اما در بیشتر موارد دچار ثبات نیز شدند. بدین معنی که برخی قیمت ها که شاید چندان هم کارشناسی و صحیح نبودند، بر روی محصولات موجود در بازار باقی ماندند. ورق ام دی اف و محصولات صنعت چوب نیز از این قاعده مستثنی نبودند. بسیاری از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده انواع ورق ام دی اف شاهد افزایش تقاضای ناگهانی و در نتیجه رشد قیمتی بودند. از اوایل خرداد ماه سال ۱۳۹۷ این روند شروع شد. طی تمام سال ۹۷ تا شهریور ۹۸ نیز ادامه داشت.

اما اخیرا نیز با رشد قیمت بنزین در کشور شاهد تغییرات مجدد بر روی قیمت ها هستیم. اگر بخواهیم به سیر مسیر سپری شده توسط قیمت ورق ام دی اف آرتا اشاره کنیم می توانیم بگوییم که این محصول تغییرات بسیاری را تجربه کرد. ام دی اف آرتا در اواخر سال ۱۳۹۶ با قیمت حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان اعلام شد. اما با توجه به تحولات بازار از ابتدای سال ۱۳۹۷ آغاز به تغییر کرد و قیمت هایی همچون ۲۵۰٫۰۰۰ یا ۲۷۰٫۰۰۰ و حتی ۳۰۰٫۰۰۰ تومان را طی تنها ۵ ماه تجربه کرد. اما کل افزایش به این بخش ختم نشد. اعلام شد که قیمت ها ثابت خواهند بود اما با نواسانات ارز بازار نیز ملتهب شد. در نتیجه در اواخر سال ۱۳۹۷ شاهد رسیدن قیمت آرتا به محدوده ۴۰۰٫۰۰۰ تومان هم بودیم. که در زیر نمودار آن را مشاهده می کنید.

قیمت ام دی اف آرتا اردبیل

قیمت روز ام دی اف آرتا

در اینجا سعی کرده ایم تا قیمت روز ورق های ام دی اف آرتا را برایتان لیست کنیم. هرچند این قیمت ها در حال حاضر با ثبات هستند. اما از آنجایی که به قیمت بازار ایران در دوره دولت تدبیر و امید اعتمادی وجود ندارد، لذا احتمال تغییرات باز هم دور از انتظار نیست.

  • ام دی اف سفید تکرو آرتا: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید مات آرتا: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سفید براق آرتا: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف رنگی مات آرتا: ۳۹۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف رنگی براق آرتا: ۴۰۰٫۰۰۰ تومان

لطفا پیش از تصمیم گیری بر اساس قیمت های اعلام شده در این بخش، حتما به صفحه آخرین لیست قیمت ام دی اف مراجعه کرده و از نرخ روز محصولات مطلع شوید. یا برای اطمینان نهایی می توانید از طریق اطلاعات تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: