قیمت ام دی اف سفید صابونی چند است؟ آیا در حال حاضر امکان خرید ارزان محصولات ایرانی به صورت تریلی یا پالتی وجود دارد؟ مرکز فروش کجاست؟

ام دی اف سفید در انواع مختلف به تنهایی دارای آمار فروشی چند برابر سایر رنگ ها و طرح ها است. نوع صابونی این ورق ها نیز از قدیمی ترین و پرمصرف ترین مدل های ام ای اف سفید در بازار می باشد. ورق صابونی همان ورق مات است با این تفاوت که رویه آن ها مانند نوع برفی یا تمبرلندبرجستگی نداشته و صاف و صیقلی می باشد. اما براق هم نیستند. تمامی برند ها چند نوع از ام دی اف سفید مانند صابونی و برفی را در تولیدات خود دارند.

قیمت ورق سفید

معمولا قیمت ام دی اف های سفید صابونی ارزان تر از سایر رنگ ها است. برند های مختلف قیمت های متفاوتی برای ام دی اف های سفید صابونی خود اعلام می کنند. چند مارک ایرانی در بازار وجود دارند که با قیمت های متفاوت به فروش می روند. برای مثال برند آرین سینا با قیمت ۳۷۵٫۰۰۰ تومان، آرتا با ۳۷۰٫۰۰۰، نقطه با ۳۹۰٫۰۰۰ تومان ام دی اف های صابونی سفید خود را به فروش می رسانند. این قیمت ها مربوط به فروش پالتی تابستان ۱۳۹۸ است. ممکن است با پرس و جو از چند مرکز خرید قیمت های مختلفی اعلام شود. اما به طور میانگین نرخ فروش به صورتی است که اعلام شده است.

این برند ها فقط چند نمونه از تولیدات داخلی هستند که این محصولات را عرضه می کنند. حجم خرید عمده و خرده و برند های دیگر با قیمت های مختلف به فروش می رسند. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت روز ام دی اف ها سفید صابونی با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. با اعلام حجم سفارش و برند مورد نظر قیمت روز و دقیق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شماره تماس های این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: