بورس توزیع رنگبندی پارکت لمینت افتتاح شد. در این مرکز انواع مدل های جدید و به روز از پارکت ایرانی و خارجی با قیمت کارخانه عرضه می شود.

پارکت ها به دلیل داشتن رنگبندی زیبا در طرح های چوب و سنگ بسیار محبوب هستند. تولیدی های مختلف این محصولات را در انواع مدلها و با قیمت های مختلف تولید و در بازار توزیع می کنند. بورس بزرگ این محصولات در بازار معمولا انواع برند های ایرانی و خارجی را به فروش می رساند. پارکت های خارجی از سالهای قبل در کشور استفاده می شود. اما در حال حاضر نوع ایرانی آن از رونق فروش بیشتری برخوردار شده است.

نمونه های ایرانی در چند سال اخیر و با تولید پارکت های با کیفیتی مانند محصولات آرتا معروف شدند. این کفپوش های ایرانی با تولید در رنگبندی زیبا و قیمت مناسب خیلی زود در رأس توزیع قرار گرفتند. گفتنی است که این برند ضمانت نامه های کیفی برای محصولاتش ارائه می دهد. در حال حاضر این محصولات در رقابت تنگاتگی با نمونه های خارجی موجود در بورس پارکت هستند.

خرید انواع طرحهای نمونه های ایرانی و خارجی در مرکز بازار اردبیل امکان پذیر است. این مرکز بزرگ ارسال انواع پارکت های متنوع و زیبا را به تمامی شهر های ایران انجام می دهد. بورس بازار اردبیل برای سفارشاتی با حجم بالا تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. البته اگر به دنبال صادرات این کالا نیز باشید، می توانید از مشاوران فروش این مرکز راهنمایی لازم را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: