فروشگاه ام دی اف آرتا در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد. یکی از بزرگترین مراکز و انبارهای فروش مستقیم ورق ام دی اف آرتا در تبریز است.

استان آذربایجان شرقی با مرکزیت شهر تبریز در برخی صنایع بزرگ و مهم کشور جزو پیشروان آن است. هرچند این توان و قدرت مربوط به فرهنگ مردمان اصیل آذربایجان است، اما برخی سرمایه گذاران بزرگ و کوچک نیز به رشد آن دامن زده اند. در صنعت بزرگ ام دی اف و چوب کشور نیز، آذربایجان شرقی از جمله استان های موفق به شمار می رود. در حال حاضر کارخانه تولیدی ورق ملامین سازه تبریز از جمله شرکت های پر فروش نئوپان و ام دی اف سفید در ایران است. در کنار آن برخی کارخانه های روکش زنی همچون آذرآغاج نیز حضور دارند که توانسته اند تا حدودی نیاز بازارشان را تأمین کنند. اما از آنجایی که برخی محصولات با کیفیت و برند ایرانی در همه جای کشور مشتریان خاص خود را دارد. به همین دلیل ورق ام دی اف آرتا نیز در آذربایجان شرقی خواهان بسیاری دارد.

فروشگاه ام دی اف تبریز

ورق ام دی اف آرتا توسط کارخانه آرتا پان در استان اردبیل تولید می شود. از آنجایی که اردبیل و آذربایجان شرقی استان های همسایه هستند، لذا تأمین ورق آرتا در تبریز بسی آسان تر شده است. فروشگاه و بازرگانی های متعددی در تبریز و کل آذربایجان شرقی ورق های ام دی اف آرتا را عرضه می کنند. هرچند در استان آذربایجان شرقی تنها یک نمایندگی رسمی از این کارخانه وجود دارد. اما برخی فروشگاه ها و شرکت های بازرگانی دارای مشتریان خاص خود نیز هستند. در حال حاضر بازار اردبیل به عنوان اصلی ترین فروشگاه پخش ورق های ام دی اف آرتا در زمینه تأمین سفارشات متعدد از اقصی نقاط کشور فعال است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: