انواع ورق هایگلاس ام دی اف آرتا در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. ام دی اف گلس تکس آرتا در ابعاد ۱۸۳×۳۶۶ آماده بارگیری است.

در صنایع چوب و ام دی اف و کارگاه های تولید کننده کابینت و مصنوعات چوبی استفاده از انواع ورق ام دی اف مد نظر است. طی سالهای نه چندان دور اکثر ورق های مورد استفاده از انواع کارخانه های خارجی بود. یعنی ایران نیز جزو کشور های مصرف کننده در این حوزه محسوب می شد. البته این موضوع هم شامل انواع ورق ساده و براق ام دی اف و هم شامل نوع هایگلاس از آن می شد. به مرور و با گذشت زمان و آغاز به کار برخی کارخانه های بزرگ و کوچک در داخل کشور، برخی وابستگی های صد درصدی به تولیدات خارجی کاهش یافت. از آن میان می توان به کارخانه های بزرگی همچون آرتا اردبیل اشاره کرد که توانست ورق ام دی اف خام و روکش دار را در ایران تولید کند.

تولید گلس تکس آرتا

ایران در بسیاری از موارد طی سال های اخیر توانسته است که جایگاه وارد کنندگی خود را به صادر کنندگی تبدیل کند. در واقع صادرات ام دی اف ایران به کشورهایی همچون عراق و سوریه و لبنان و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از این حیث ارزشمند است. اما در این میان کارخانه آرتا طی سال ۱۳۹۶ با رونمایی از یک محصول جدید خود توانست موج جدیدی را در بازار ایران ایجاد کند. این محصول همان ورق هایگلاس ام دی اف آن هم در سایز بزرگ بود. ورق هایگلاس آرتا در ابعاد ۱۸۳×۳۶۶ وارد چرخه فروش شد. البته باید توجه داشت که کارخانه فومنات نیز توانسته است به این مهم دست یابد. اما هایگلاس آرتا با نام گلس تکس و محصول فومنات با نام پلی گلاس شناخته می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: