سفارش خرید مستقیم و بدون واسطه عمده و پالتی انواع ورق ام دی اف از طریق سایت اینترنتی بازار اردبیل با همکاری شرکت های بزرگ تأمین کننده فراهم شده است.

ام دی اف به عنوان یکی از پر مصرف ترین متریال های مورد استفاده در دکوراسیون خانه ها است. این محصول به صورت طبیعی از خرید و فروش بالایی نیز برخوردار می باشد. در بازار ام دی اف و مواد اولیه مصنوعات چوبی نیز قاعده کلی جاری است. به این صورت که هر ورق ام دی اف از خط تولید کارخانه تا تبدیل شدن به محصول نهایی، مراحل زیادی را طی می کند. مثلا یک ورق ام دی اف در کارخانه در استان اردبیل تولید می شود. توسط نمایندگی یا عاملین فروش کارخانه به صورت پالتی سفارش داده می شود. پس از رسیدن به دست ایشان، به خرده فروشی ها و چوب فروشان کوچک عرضه می شود.

هر کدام از چوب فروشی ها نیز انواع ورق ام دی اف را به دست نجاران و کابینت سازان می رسانند. در این پروسه نسبتا طولانی، انواع ورق ام دی اف سفید، تک رنگ، فانتزی، طرح دار، طرح چوب و غیره قرار دارد. منظور از سفارش پالتی نیز سفارش به صورت عمده و کلی است. یعنی هر سفارشی که در ان شخص خریدار تقاضای خرید انواع ورق ام دی اف را به صورت عمده و کلی داشته باشد، شامل می شود. معمولا ورق های ام دی اف در پالت های ۳۰ تا ۳۲ ورق بسته بندی می شوند. که این تعداد به نسبت کارخانه ها متفاوت است.

هر پالت نیز به طور کلی ۲ و نیم تا ۳ تن وزن دارد. بنابراین به صورت مشخص در هر تریلی سفارش خریدار، می شود که ۹ پالت از ورق های ام دی اف را قرار داد. این تعداد از نظر کرایه نیز برای خریداران به صرفه تر است. چرا که عموما با توجه به افزایش نرخ کرایه ها، این مسئله روی قیمت تمام شده تأثیر مستقیم دارد. بنابراین در زمان سفارش، به تعداد ورق موجود در هر پالت نیز باید توجه داشت. البته در انواع کارخانه ها این بسته بندی ها تقریبا یکسان و شبیه به هم است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: