گالری انواع طرح و مدل های پارکت آرتا را مشاهده کنید. نخستین سایت اینترنتی شامل تمام عکس و اطلاعات پارکت لمینت آرتا در ایران به همت این مرکز آغاز به کار کرد.

پارکت لمینت های آرتا یکی از جدیدترین تولیدات گروه صنعتی آرتا و همچنین جزو برترین برند های این محصولات در بازار می باشند. این تولیدی بزرگ با عرضه این محصولات ارزان قیمت و با کیفیت در حالی که سایر برند های موجود در بازار با قیمت بالا به فروش می رسیدند، توانست که میزان فروش بالایی داشته باشد. پارکت های آرتا دارای رنگ بندی و انواع طرح های زیبا می باشند. این محصولات در دو مدل طرح سنگ و چوب تولید و عرضه می شوند. البته بیشتر مدل های این محصولات شامل طرح چوب می باشند. انواع رنگ های تیره، روشن، سرد و گرم در این بخش به چشم می خورد.

تنوع طرح ها و مدل های پارکت های آرتا انتخاب را برای خریداران بسیار آسان می کند. رنگ های مختلف این محصولات را می توان در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، ساده و غیره به کار برد. مدل های مناسب برای فضاهایی کوچک و بزرگ با میزان نورگیری و خصوصیات متفاوت وجود دارد. تنوع طرح و کیفیت این پارکت ها در کنار گزینه هایی که ذکر شد همگی باعث شده است تا این محصولات به یکی از برترین محصولات بازار تبدیل شود. توجه به نکاتی که در برند های دیگر وجود نداشت و عرضه ضمانت نامه های کیفی در کنار محصولات همگی نشان دهنده تعهد گروه صنعتی آرتا به انتخاب مشتریان می باشد.

سمپل این محصولات هم اکنون به صورت اینترنتی، چوبی و بروشور های کاغذی وجود دارد. برای مشاهده انواع مدل و طرح پارکت های آرتا در قالب یک آلبوم اینترنتی می توانید از بخش گالری رنگ بندی پارکت لمینت آرتا بازدید نمایید. برای دریافت سمپل ها و پالت رنگی این محصولات نیز می توانید با مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید. ارسال سفارشات و حتی سمپل ها طرح های محصولات آرتا توسط این مرکز انجام خواهد شد. در صورت نیاز به سفارش از یک یا چندین مدل از این پارکت ها نیز می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در تماس باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: