شرکت تولیدی پارکت لمینت آرتا در اردبیل است. بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع پارکت لمینت AC4 با برند آرتا کلیک اردبیل شناخته می شود.

گروه صنعتی آرتا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدی های کشور در استان اردبیل در حال فعالیت می باشد. حیطه تولیدات و فعالیت این شرکت بسیار وسیع می باشد. خط تولید محصولات این برند در یک شهرک اختصاصی واقع در شهرستان نمین اردبیل قرار دارد. پارکت لمینت هایی با همین برند جدید ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت می باشد. این محصولات در حالی به بازار عرضه شدند که پارکت های موجود در بازار اکثرا از برند های خارجی و وارداتی بودند. ورود پارکت هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزانتر به بازار خیلی زود توجه مشتریان را به خود جلب کرد.

در حال حاضر این محصولات این شرکت تولیدی پر فروش ترین برند بازار محسوب می شود. پارکت های شرکت آرتای اردبیل به خاطر کلیک بندی اصولی و صحیح به پارکت های ضد صدا نیز شهرت دارند. زیرا در صورت چفت شدن این تایل ها در کنار یکدیگر صدای نامطلوبی در هنگام حرکت روی پارکت ها ایجاد نخواهد شد. کفپوش های شرکت تولیدی آرتای اردبیل از این نظر نیز داری اصولی ترین طراحی و صحیح ترین کلیک بندی ممکن می باشند. خرید این محصولات نیز در شهر های مختلف بسیار آسان است. کافیست شما طرح مورد نظر خود را از سمپل متنوع محصولات آرتا انتخاب کنید.

بعد از مشخص کردن دقیق متراژ می توانید سفارشات خود را در نمایندگی های رسمی شرکت تولیدی آرتای اردبیل در سراسر کشور ثبت نمایید. برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت بازار اردبیل تماس بگیرید. راهنمایی های لازم درباره چگونگی اندازه گیری صحیح محیط، ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت پارکت ها توسط مشاوران این شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مرکز همچنین آماده تامین و ارسال سفارشات مشتریان به سراسر کشور می باشد. شماره های تماس این مجموعه در همین صفحه اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: