صادرات چسب آکواریوم رازی از تهران به کشورهای عراق و سوریه آغاز شده است. مقاصد صادراتی محصولات ایرانی حوزه پتروشیمی افزایش داشته است.

چسب های ایرانی با استفاده از مواد پتروشیمی به دست آمده از پالایشگاه های داخلی با کیفیت رو به رشد در حال تولید اند. یکی از پر کاربردترین چسب های مورد مصرف در بازار نوع سیلیکونی این مواد است. چسب آکواریوم توسط برند های مختلف ایرانی و خارجی تولید می شوند. شرکت رازی از تولید کنندگانی است که در تهران واقع است و این محصولات را در کیفیتی در حد محصولات صادراتی تولید و عرضه می کند.

دفتر فروش و صادرات انواع چسب های رازی در استان تهران قرار دارد. نوع آکواریوم این محصولات به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا به خارج از کشور نیز ارسال می شود. دفتر فروش مرکزی این شرکت واقع در تهران نسبت به ثبت سفارشات اقدام می کند. به غیر از نمایندگی های رسمی، چسب های آکواریوم رازی توسط فروشگاه های استان نیز پخش می شوند.

برای خرید این محصولات با حجم های بالا می توانید با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این شرکت محصولات رازی را با قیمت خود کارخانه به فروش می رساند. در صورتی که به دنبال خرید عمده این محصولات برای صادرات هستید، می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. اطلاعات کافی از طریق مشاوران فروش این مرکز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: