بزرگترین گالری رنگ بندی آنلاین ورق ام دی اف آرتا افتتاح شد. سایت اینترنتی مخصوص همه عکس های ام دی اف شرکت آرتا اردبیل را مشاهده کنید.

ام دی اف های آرتا معروف ترین و پر استفاده ترین ورق های حال حاضر بازار معاملات می باشند. این ورق ها با تولید در رده کیفی عالی و همچنین فروش با قیمت بسیار مناسب به خوبی نیاز بازار را به محصولی با همه این مشخصات برطرف کرده اند. رنگ بندی این ام دی اف ها تشکیل شده از بیش از ۱۱۰ طرح و رنگ متنوع می باشد. همه رنگ بندی محصولات در انواع مات، براق، تیمبرلند و متالیک تولید و عرضه می شوند. تعدادی از طرح های رنگ بندی آرتا به صورت جفت و مکمل یکدیگر طراحی شده اند. رگه ها و شکل گره های طرح این ورق ها کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و رنگ آن ها نیز با یکدیگر ست و هماهنگ می باشد.

این رنگ ها در تولیدات سازه هایی که در دو رنگ ساخته می شوند در کنار یکدیگر اجرا و به کار می روند. رنگ هایی مانند آنتیک لایت و آنتیک تیره، آسپین روشن و آسپین تیره، لیون روشن و لیون تیره، اوزیگو و آتلانتیس و طرح نوستالژی به همراه رنگ پتینه تعدادی از رنگ های جفت و مکمل سمپل ام دی اف های آرتا می باشند. رنگ سفید این محصولات نیز پر استفاده ترین نوع از میان همه مدل های رنگ بندی می باشند. این رنگ ام دی اف در همه بخش ها و سازه ها به کار می رود. رنگ سفید را می توان با همه رنگ ها ست کرد و استفاده کرد. از همین جهت محبوبیت و معامله آن چندین برابر سایر رنگ های گالری رنگ ها است.

برای مشاهده همه طرح های رنگ بندی محصولات آرتا می توانید از گالری رنگ بندی ام دی اف آرتا که توسط سایت برین چوب‌ طراحی و آماده شده است بازدید کنید. شما می توانید برای خرید این محصولات، دریافت لیست قیمت و اطلاعات و سوالات مورد نظر خود با کارشناسان و مشاوران بازار اردبیل در تماس باشید. لینک کانال تلگرامی گالری محصولات آرتا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید زیباترین طرح های دلخواه شما از برترین برند ها و با مناسب ترین قیمت توسط بازار اردبیل برای شما تضمین خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: