آخرین قیمت چسب گرانول پاراکس نوین چوب اعلام شد. جهت اطلاع از قیمت های به روز گرانول و همچنین ثبت سفارش وارد این بازار فروش شوید.

چسب های گرانول ایرانی با داشتن قیمت مناسب و کیفیت مورد قبول خیلی زود پس از تولید و عرضه پر فروش و محبوب شدند. برخی از نمونه های ایرانی نیز علاوه بر قیمت مناسب، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا نیز تولید کردند. این محصولات ایرانی خیلی زود توانستند هم در زمینه فروش در داخل کشور و هم صادرات موفق باشند. یکی از این برندهای معروف ایرانی چسب های گرانول پاراکس است. هرچند این محصول با مواد اولیه چینی تأمین می شود، اما در حال حاضر رشد خوبی دارد.

گرانول ایرانی پاراکس جزو آخرین و جدیدترین تولیدات شرکت بزرگ نوین چوب تهران است. این شرکت تنها وارد کننده چسب های معروف کولانتی ایتالیا به ایران نیز می باشد. فروش و پخش این محصولات توسط نمایندگی های شرکت نوین چوب انجام می شود. آخرین قیمت نیز معمولا توسط همین نمایندگی ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد. البته مطابق بررسی های صورت گرفته در حال حاضر مارک پاراکس در بسته بندی سطلی با فی: ۲۸٫۰۰۰ تومان و در بسته های کیسه ای با فی: ۲۷٫۰۰۰ تومان معامله می شود.

مرکز بازار اردبیل انواع گرید های گرانول پاراکس را با جدیدترین نرخ اعلام شده به فروش می رساند. تخفیفات ویژه برای خریدارن با حجم های مختلف در این مرکز در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از آخرین قیمت می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران فروش این مرکز اطلاعات کافی درباره برند پاراکس، طرح های تخفیف، شرایط معامله و ارسال بار را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: