بزرگ ترین بازار خرید و فروش ام دی اف ایران کجاست؟ انواع ورق ام دی اف کارخانه های ایرانی و خارجی در بازار آنلاین اردبیل با قیمت تولید در لیست فروش قرار گرفت.

ام دی اف ها جزو صفحات چوب مصنوعی هستند که جایگزین چوب های طبیعی در تولید دکوراسیون داخلی شده اند. صفحات چوب مصنوعی دارای انواع مختلفی می باشند. مانند هایگلاس ها، نئوپان ها صفحات فومیزه، گلس تکس ها و غیره. این محصولات از نظر صفحه بزرگ یا کوچک بودن، جنس مغزی، نوع روکش و قیمت با یکدیگر اختلاف دارند. اما ام دی اف های ساده به دلیل داشتن ویژگی های مثبت بسیاری که دارند بیشتر از سایر مدل ها استفاده و در بازار معامله می شوند.

این محصولات از نظر قیمت بسیار به صرفه، از نظر مغز مستحکم و از نظر روکش نیز بسیار مقاوم و زیبا هستند. برند های مختلفی از این محصولات در بازار ایران به فروش می رسند. کیفیت و تنوع رنگی این برند ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد که این تفاوت ها ممکن است باعث وجود اختلاف قیمت هایی نیز بشود. ورق های سفید در بازار معاملات ام دی اف کشور بیشتر از سایر ورق ها استفاده می شود. ام دی اف هایی با ضخامت ۱۶میل بیشترین تولید و استفاده را در ایران دارند.

البته برخی از کارخانه های بزرگ داخلی سایز هایی مانند ۸ و ۱۸ میل را نیز به صورت برای صادرات به بازار خارج از کشور تولید می کنند. اما در حالت کلی استفاده از این ورق ها در ایران در ضخامت ۱۶ میلی متری رواج دارد. تولید این محصولات در ایران به دو صورت انجام می گیرد. در نوع اول این محصولات از مرحله تولید مغز تا روکش زنی توسط خود کارخانه های بزرگ انجام می گیرد. در نوع دوم تولید نیز کارخانه ها ام دی اف خام را از بازار داخلی یا حتی خارج از کشور خریداری کرده و روکش زنی می کنند.

انجام مرحله روکش زنی بخشی است که تولید کنندگان ایرانی بیشتر آن را انجام می دهند. تولید صفر تا صد محصولات توسط تولیدی های معدودی مانند کارخانه بزرگ آرتا و نقطه انجام می شود. برخی از کارخانه های بزرگ و کوچک روکش زنی ایرانی نیز ام دی اف های با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند مانند آرین سینا، پارس، پاک چوب، ایزوفام، آرتا ملامین، ملامین سازه و غیره. برای دریافت لیست قیمت این محصولات و یا راهنمایی درباره ثبت سفارش و خرید می توانید با کارشناسان بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: