محصولات کارخانه ام دی اف آرتا را از کجا بخریم؟ آیا فروش مستقیم و عمده انواع ورق ام دی اف آرتا انجام می شود؟ قیمت جدید محصولات آرتا چقدر است؟

کارخانه بزرگ آرتا یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پانل های چوب مصنوعی در کشور می باشد. این کارخانه انواع ورق های ام دی اف، نئوپان و گلس تکس را تولید و به بازار عرضه می کند. آرتا از معدود تولید کننده های داخل کشور است که مغز خام ام دی اف های آن نیز توسط خطوط تولید خود کارخانه ساخته می شود. این محصولات در حجم های عمده و خرده توسط نمایندگی فعال سراسر کشور به فروش می رسند.

کیفیت ام دی اف های کارخانه آرتا از بسیاری از محصولات وارداتی نیز برتر می باشد. این محصولات به دلیل استفاده بسیار زیاد معمولا به صورت عمده به فروش می رسد. کوچک ترین واحد فروش عمده این محصولات یک پالت است. ام دی اف های کارخانه آرتا دارای پالت های ۳۲ ورقی می باشند. پالت این محصولات همگی از یک رنگ و یک نوع (مات یا براق) تشکیل می شوند.

وجود نمایندگی و عاملیت های فروش فعال کارخانه در تمامی شهر های کشور باعث شده است تا خرید عمده و خرده محصولات آرتا بسیار آسان باشد. مراکز فروش بزرگ طرح های تخفیف و قیمت های بسیار مناسبی برای فروش های عمده ام دی اف پیشنهاد می دهند. برای مثال مجموعه بازار اردبیل هر فصل از سال چندین طرح فروش ویژه را برگزار می کند. خرید ام دی اف آرتا از این مرکز فرصت خوبی برای همکاران و خریداران عمده این محصولات می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: