فروش کلی پارکت لمینت براق برای سفارشات عمده و صادراتی آغاز شده است. لیست قیمت و تنوع بسیار بالا برای جدیدترین تولیدات فراهم است.

پارکت لمینت نوعی پوشش جدید برای کف محیط های مختلف می باشد. این محصولات در چند سال اخیر به عنوان یکی از متریال های دکوراسیون داخلی منازل شناخته شده اند. لمینت ها به دلیل زیبایی فوق العاده و رنگ بندی های متنوع و سایر مزایای آن به صورت عمده و کلی فروخته می شوند. این محصولات در مدل های مات و براق و برجسته نیز به فروش می رسند. البته باید این موضوع را نیز یادآور شویم که رونق استفاده از کفپوش هایی از این جنس و مدل طی سالهای اخیر رواج پیدا کرده است.

نوع براق این محصولات که به دلیل زیبایی و شکیل بودن بسیار محبوب است. معمولا قیمت کمی بالاتر از نوع مات دارند. البته برخی از برند ها و تولید کنندگان پارکت های مات و برجسته و دیگر نمونه ها را با یک قیمت به فروش می رسانند. در هر حال امکان خرید خرده و کلی از انواع نمونه های لمینت فراهم است. اما گاهی برخی از نمایندگی ها و شرکت های بزرگ صرفا با عرضه کلی محصولات در بازار حضور دارند.

برای خرید کلی این نوع از کفپوش ها می توانید با شماره های مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این شرکت انواع پارکت لمینت های براق و مات را به صورت کلی و جزئی به فروش می رساند. قیمت محصولات موجود در دپوی این شرکت بسیار مناسب می باشد. پخش و توزیع این محصولات به قیمت کارخانه در بازار اردبیل انجام می شود. شماره های تماس این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: