بورس بزرگ رنگبندی پارکت لمینت آرتا و خارجی در ایران افتتاح شد. همه رنگبندی های متنوع و جدید از پارکت لمینت را با قیمت نمایندگی خرید کنید.

پارکت لمینت ها یکی از جدیدترین مصالحی هستند که به عنوان فلورینگ منازل و محیط های اداری به کار می روند. این محصولات دارای رنگبندی متنوع و زیبایی می باشند. قیمت آن ها ارزان و نصب و نکهداری آن ها نسبت به سایر کفپوش ها بسیار آسان تر می باشد. به دلیل داشتن همین ویژگی های مثبت درمحیط های بزرگ و کوچک مختلفی از این پارکت لمینت ها استفاده می کنند.

بورس های عرضه بزرگی نیز در سراسر کشور پارکت لمینت ها را با رنگبندی های زیبا به عرضه می رسانند. مراکز بزرگ پخش فعال در سطح شهر ها انواع مختلفی از برند های ایرانی و خارجی را ارائه می کنند. برند های مختلفی مانند آرتا، آیدا، ایشیک،AGT، مای فلور و غیره با رنگبندی متنوع در بورس های بزرگ پخش این محصولات به فروش می رسند. قیمت هر یک از این برند ها در این بورس های عرضه با یکدیگر تفاوت دارد.

برای خرید انواع رنگبندی پارکت لمینت از برند های ایرانی و خارجی می توانید با مرکز بازار اردبیل تماس بگیرید. این شرکت یکی از بزرگترین بورس های فروش انواع پارکت لمینت با رنگبندی مختلف می باشد. به دلیل تهیه مستقیم کالاها از کارخانه یا وارد کنندگان نمونه های خارجی، قیمت فروش در بورس بازار اردبیل بسیار مناسب می باشد. شماره های تماس این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: