پاسخ این سوال که نصب پارکت آسان است یا لمینت به خوبی مشخص است. چرا که بسیاری از مردم می دانند که پارکت لمینت کلیکی یعنی چه.

در خرید یک کفپوش خوب نکات بسیار زیادی را باید نظر گرفت. قیمت مناسب تنوع در طرح و رنگ و مقاومت در برابر ضربه و خش اولین نکاتی هستند که در این باره به ذهن خطور می کند. اما نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که نصب کدام کفپوش آسان تر است؟ مرحله اتصال پارکت های چوبی در مقایسه با نوع لمینت اصلا آسان نیست و برای نصب نیاز به مواد شیمیایی و چسب های مخصوصی دارند.

لایه زیرین کفپوش های چوبی هنگام نصب به طور کامل به مواد شیمایی آغشته می شود. اگر کف محیط از سیمان یا سرامیک است امکان جداسازی کامل و استفاده مجدد از کفپوش قبلی دیگر وجود نخواهد داشت. علاوه بر این مورد چفت کردن پارکت چوبی بر روی زمین و در کنار یکدیگر نیز کار سختی است. پس می توان گفت که اتصال از کفپوش های چوبی کار آسانی نیست.

;اما پارکت لمینت ها برای نصب نیاز به مواد خاصی ندارند. پارکت های لمینت روی بایه ای از فوم مخصوص و تنها به وسیله کلیک بندی و شیارهای روی تایل به یکدیگر وصل می شوند. بخش انتهایی نیز به وسیله چسب آکواریوم و قرنیز به دیوار متصل می شود. به طور کلی می توان گفت که نصب پارکت های لمینت نسبت به پارکت های چوبی آسان تر است. هزینه نصب نیز در نوع لمینت پایین تر می باشد. اما نصب هر دو نوع حتی اگر اسان نیز باشد کار تخصصی است و باید حتما توسط تیم نصب مجرب صورت بگیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: