نمایندگی شرکت پارکت لمینت ایشیک در ایران کجاست؟ برای خرید مستقیم و بدون واسطه پارکت ترک چه باید کرد؟ پارکت وارداتی ترکیه از کجا خرید کنیم؟

کشور ترکیه یکی از بزرگترین و موفق ترین تولیدکنندگان پارکت لمینت در سطح جهان است. کفپوش های لمینت تولید شده توسط کارخانه های این کشور به دلیل داشتن کیفیت بالا و مناسب دارای طرفداران بسیاری می باشد. برند های مختلف این محصولات نمایندگی های فعال بسیاری در کشور ها مختلف راه اندازی کرده اند. کشور ایران نیز دارای مرکز فروش و نمایندگی شرکت های شناخته شده ای مانند ایشیک است. این مجموعه ارائه دهنده همه تولیدات مارک ترک هستند.

شرکت ایشیک که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پارکت است، با عرضه محصولات با کیفیت در ایران معروف شده است. در حال حاضر در داخل کشور مراکز بسیاری در عرضه و فروش محصولات این تولید کننده فعالیت دارند. از عمده دلیل رونق بسیار خوب محصولات این کارخانه، دارا بودن استانداردهای جهانی در کنار قیمت های مناسب تر از دیگر نمونه های بازار است. لمینت های ایشیک را می توان یکی از معروف ترین محصولات مورد مصرف در ایران دانست.

سطح استفاده و مصرف این برند با توجه به دارا بودن استاندارد AC3 و AC4 افزایش داشته است. هرچند در طی سالهای اخیر با ظهور برخی برندهای خوب ایرانی همچون آرتا کلیک، بخشی از بازار از انحصار این برند خارج شده است، اما همچنان مشتریان خاص خود را دارد. بازار بزرگ اردبیل، به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز فروش و پخش مستقیم لمینت ایشیک در ایران شناخته شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: