پارکت لمینت آیدا در شرکت ایرانی تولید می شود. این مارک از پارکت لمینت به عنوان یکی از برترین تولید کننده های ایرانی به حساب می آید.

با استقبال مصرف کنندگان از پارکت لمینت ها تولید کننده های بسیاری در داخل کشور اقدام به ساخت این محصولات کردند. نقطه قوت پارکت لمینت های ایرانی قیمت مناسب آن ها نسبت به نمونه های وارداتی می باشد. یکی از معروف ترین برند های ایرانی در این زمینه برند آیدا می باشد. تولید کننده این محصولات شرکت مهسان میباشد که این محصولات را با برند آیدا به بازار عرضه می کند.

شرکت تولید کننده پارکت لمینت آیدا در ابتدای فعالیت خود انواع پروفیل، قرنیز و دیوار کوب را تولید می کرد. پس از راه اندازی خطوط تولید پیشرفته پارکت لمینت، این محصولات نیز به مجموعه محصولات تولیدی توسط شرکت مهسان افزوده شد. پارکت آیدا و لمینت های با کیفیت برند آرتا دو برند ایرانی می باشند که بیشتر حجم معاملات کشور را در دست دارند.

این تولید کننده بزرگ داخلی محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند. بسیاری از شرکت های طراحی داخلی و فروشگاه های بزرگ در سراسر کشور پارکت لمینت های شرکت آیدا را به فروش می رسانند. کیفت این محصولات به نسبت قیمت فروش آن ها بسیار مناسب می باشد. برای خرید انواع پارکت لمینت از تولید کننده های ایرانی و یا وارداتی می توانید با شرکت بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: