انواع چسب ۱۲۳ یا سه سوت به صورت کلی و عمده به فروش می رسد. مارک اینتر باند از نمونه با کیفیت ترین جنس های چسب ۱۲۳ است.

چسب ۱۲۳ که با نام سه سوت نیز شناخته می شوند گونه ای از چسب ها هستند که دارای گستره مصرف وسیعی هستند. به دلیل داشتن چندین ویژگی مثبت این محصولات در انواع صنایع و حتی در مصارف خانگی به کار برده می شوند. چسب ۱۲۳ دارای دو قسمت به صورت چسب و اسپری شتاب دهنده جداگانه می باشند. به دلیل استفاه بسیار زیاد آن خرید و فروش آن به صورت عمده و کلی انجام می شود.

از چسب ۱۲۳ در صنعت چوب، تعمیرات خودرو، ساختمان سازی، سیم کشی و برق، تاسیسات، کفاشی و غیره استفاده می شود. فروش کلی و جزئی این محصولات در تمامی مراکز ابزار و یراق فروشی انجام می گیرد. می توان گفت که تمامی صنعتگران چسب ۱۲۳ را به صورت کلی تهیه می کنند. از همین رو وجود یک مرکز فروش کلی برای این محصولات در هر شهر لازم است.

مجموعه بازار اردبیل، برای تامین نیاز بازار به این محصولات چسب ۱۲۳ را به انبار دپوی خود افزوده است. این محصولات علاوه بر استان اردبیل به سایر شهر های ایران نیز ارسال می شوند. به صورت کلی قیمت فروش چسب ۱۲۳ در این شرکت بسیار مناسب می باشد. اما برای خرید های کلی و عمده تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است. جهت دریافت لیست قیمت فروش کلی و جزئی تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: