نصب پارکت لمینت به صورت صحیح و کامل چگونه است؟ آیا راهکار آسان برای نصب پارکت لمینت بدون نیاز به نصاب و کارگر وجود دارد؟ هزینه نصب چقدر می تواند باشد؟

یکی از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت ها که آن را از نمونه های چوبی قدیمی متمایز می کند نصب آسان آن ها می باشد. پارکت های چوبی قدیمی به وسیله چسب ها و مواد مخصوص به کف محیط متصل می شدند. این نوع نصب باعث می شد که جداسازی آن ها بسیار سخت باشد. کف منازل نیز به صورت کامل به مواد شیمیایی آغشته می شد. لایه زیرین کف منازل نیز اگر از کاشی موزاییک و یا هر پوشش دیگری که بود دیگر قابلیت استفاده پس از جداسازی کفپوش چوبی را نداشت. اما راهکار اجرای کفپوش های لمینت کاملا آسان می باشد و موارد ذکر شده در این نوع کفپوش ها وجود ندارد.

نصب صحیح این محصولات با کمک کلیک بندی و شیار های ایجاد شده در تایل ها انجام می شود. شیار های موجود در کناره های تایل ها به صورت کامل و به حالت کلید با هم چفت شده و صفحات پارکت لمینت ها را در کنار یکدیگر نگه می دارد. مهمترین نکته درباره پارکت لمینت ها نیز کلیک بندی صحیح و درست آن ها می باشد. این بخش از محصولات باید باید به صورت کامل و صحیح با یکدیگر چفت شوند تا از ایجاد صدا در هنگام حرکت روی کفپوش جلوگیری شود. در لایه زیرین کف قبل از نصب از فوم های مخصوصی استفاده می شود. با استفاده از این راهکار هم حالت نرمی و گرما به کف اضافه می شود و علاوه بر آن کفپوش اصلی محیط آسیب نمی بیند.

نکته مهم دیگری که درباره پارکت لمینت ها وجود دارد قابلیت جداسازی کامل کفپوش ها از کف پس از نصب و امکان استفاده آن در یک محیط دیگر است. البته تمامی این موارد که درباره نصب آسان و راهکارهای آن گفته شد به این معنی نیست که هر شخص می تواند خود، کار نصب پارکت لمینت ها را انجام دهد. زیر سازی صحیح و اتصال پایانی تایل های پارکت لمینت به دیواره های محیط و بسیاری مسائل دیگر راهکار های تخصصی دارند. این مراحل حتما باید توسط نصاب های حرفه ای انجام بگیرد. برای خرید پارکت لمینت ها و معرفی نصاب حرفه ای در تمامی شهر های ایران می توانید با بخش فروش و مشاوره بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: