انواع پارکت لمینت کارخانه های ایرانی به چه قیمتی هستند؟ آیا بازار معاملات مشخص برای پارکت لمینت در کشور وجود دارد؟ خرید آنلاین از کدام سایت امکان پذیر است؟

پارکت لمینت ها کفپوش هایی جدید و با ویژگی های بسیار مناسبی هستند که به عنوان جدید ترین نوع کفپوش در بازار معاملات کشور شناخته می شوند. این محصولات در ابتدا بیشتر از کشور هایی مانند ترکیه و چین وارد کشور می شدند. کفپوش های لمینت دارای انواع مختلفی می باشند. طرح ها و رنگ های متفاوت با میزان کیفیت و قیمت های مختلف باعث شده است تا این محصولات در دسته های مختلفی گروه بندی شوند. پارکت لمینت های ترک جزو انواع پارکت های گران قیمت وارداتی، برند های ترک جزو محصولات وارداتی اما با قیمت پایین تر در بازار معاملات کشور هستند.

در حال حاضر تولیدی بزرگ آرتا با عرضه محصولاتی مرغوب و ارزان قیمت توانسته است که به عنوان برندی پر فروش در بازار معاملات کشور شناخته شوند. از نظر تفاوت در طرح ها نیز می توان گفت که پارکت لمینت ها به نسبت نوع چوبی و قدیمی تر خود دارای تنوع طرح و رنگ بیشتری هستند. این محصولات بیشتر در طرح چوب تولید می شوند. البته پارکت هایی با نقش چوب و سرامیک نیز در بازار وجود. اما تولیدی های مختلف با تولید انواع پارکت لمینت های طرح چوب با انواع رنگ های روشن و تیره و شکل های مختلف باعث شدند تا این مدل ها بسیار بیشتر از نقش های سنگ و سرامیک شناخته و استفاده شوند.

بازار معاملات کشور به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت هایی که در واردات این محصولات وجود دارد بیشتر به سمت استفاده از تولیدات داخل کشور گرایش پیدا کرده است. وجود برند ایرانی آرتا با پارکت لمینت هایی در رده کیفی بالا و قیمت بسیار مناسب باعث شد تا این محدودیت ها نه تنها نارضایتی برای مشتریان ایجاد نکند بلکه انتخاب را برای آن ها آسان کرده و خریدی به صرفه را برای آنها رقم بزند. این محصولات دارای انواع مختلفی از رنگ بندی می باشند. برای دریافت لینک کانال رنگ بندی و یا اطلاع از قیمت به روز این محصولات با مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: