سفارش ساخت و تولید چسب را کجا می توانیم ثبت کنیم؟ آیا کارخانه یا تولیدی وجود دارد که با برند ما چسب تولید کند؟ قیمت تمام شده برای سفارشات چگونه است؟

چسب ها انواع مختلفی دارند. نمونه هایی که به صورت عمومی مصرف می شوند دارای گونه های متفاوتی هستند. اما برخی از این محصولات نیز برای مصارف صنعتی و در حجم عمده استفاده می شوند. در صنعت ساختمان، صنعت چوب، صحافی، پلاستیک سازی، قطعات خودرو و تقریبا اکثر بخش های صنایع مختلف از این محصولات با انواع و اشکال گوناگون استفاده می کنند. در هرکدام از این صنایع از ابزار و دستگاه های مختلفی برای به کارگیری چسب های مخصوص استفاده می شود. تنوع نیاز بازار به محصولاتی با دمای ذوب یا انجماد و ترکیبات مختلف باعث شده است تا نیاز به ساخت و تولید انواع چسب های سفارشی احساس شود.

در حال حاضر برخی از کارخانه های داخلی اقدام به تولید و ساخت چسب های سفارشی کرده اند. ساخت و تولید سفارشی محصولات یکی از ویژگی های مثبت و اصلی چسب های تولید داخل کشور می باشد. زیرا نمونه های خارجی انعطاف لازم را در ساخت ندارند. برای انجام این کار کافی است به یکی از تولید کنندگان چسب های مشابه محصول مورد نظر خود مراجعه کرده و سفارش خود را با ویژگی ها و ترکیبات مختلف ثبت نمایید. البته بیشتر کارخانه ها در حال حاضر این نوع محصولات را در حجم و تناژ بالا و عمده پذیرفته و می سازند.

اگر چسب مورد نظر خود را در تناژ، کیفیت، ترکیبات و ویژگی های مورد نظر پیدا نمی کنید، می توانید سفارش تولید وساخت آن را به کارخانه های متخصص بسپارید. در این صورت قیمت تمام شده نیز برای شما پایین تر خواهد بود. در صورتی که به دنبال ثبت چنین سفارشی هستید می توانید از شرکت بازار اردبیل کمک بگیرید. این مرکز انواع چسب های مورد نظر شما را با بهترین قیمت برای شما تامین خواهد کرد. زمان بندی و قیمت در زمان اعلام سفارش به اطلاع خواهد رسید. تحویل بار طبق زمان بندی اعلام شده انجام خواهد شد. امکان ارسال بار به سراسر ایران وجود دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: