انواع مدل جدید از پارکت لمینت ایرانی و خارجی رونمایی شد. مدل های به روز و شیک پارکت لمینت را در این سایت مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید.

پارکت لمینت ها جدیدترین نوع کفپوش های موجود در بازار می باشند. این مصالح ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارند. داشتن انواع طرح ها و مدل های متنوع و قیمت مناسب برخی از ویژگی های مهم پارکت لمینت ها هستند. انواع مدل های متنوع و جدید پارکت لمینت توسط تولیدی های متنوع به سمپل ها اضافه می شود. در حال حاضر جدیدترین و به روز ترین سمپل مختص به پارکت لمینت های آرتا می باشد.

انواع مدل های مختلف محصولات آرتا هر کدام با کدبندی خاصی شناخته می شوند. از میان انواع طرح های مختلف پارکت لمینت های آرتا تعدادی جزو جدیدترین طرح های افزوده شده به این سمپل هستند. برای مثال طرح آلبا کد ۸۴۵، می پل۸۵۰، کراتس ۸۵۵، آلموس ۸۶۰، بارنات ۸۶۵، ماناستیر اوک ۸۷۰، مدسا ۹۰۵ و غیره از جدید ترین مدل های موجود در سمپل آرتا هستند.

شما می توانید تمامی این کد ها و یا انواع طرح های جدید دیگر را در بخش گالری رنگ بندی پارکت لمینت مشاهده نمایید. نمای ایجاد شده به واسطه استفاده از این مدل ها را نیز می توانید در گالری طراحی های سه بعدی ببینید. اگر قصد ثبت سفارش خرید هر کدام از انواع مدل های پارکت لمینت را دارید می توانید با شرکت بازار اردبیل در تماس باشید. کارشناسان بخش فروش آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: