انواع پارکت آرتا در چه مدل هایی است؟ ارائه جدیدترین مدل های پارکت لمینت آرتا در سایت بازار آنلاین اردبیل با سرعت بیشتری انجام می شود.

پارکت های آرتا در چندین مدل و انواع طرح های وجود دارد. سمپل رنگی آرتا چه از نظر تنوع رنگ و چه زیبایی مدل ها از برترین سمپل های موجود است. انواع مدل های چوبی و طرح سرامیک را می توان در این رنگ بندی مشاهده کرد. البته بیشتر طرح های پارکت آرتا شامل نوع چوبی می باشد. اما تعدد طرح ها در همین بخش به قدری بالا و زیبا است که خریداران می توانند به راحتی از میان آن ها انتخاب کنند.

هر رنگ پارکتی که در ذهن خود برای انتخاب دارید چه روشن، تیره، سرد یا گرم، انواع مختلفی از آن ها در سمپل آرتا موجود است. علاوه بر طرح های موجود در این سمپل طرح های جدیدی چه به بخش چوبی و چه بخش سرامیک افزوده می شود. با افزودن انواع طرح های جدید این شرکت سعی دارد تا سمپل مدل ها و طرح های پارکت خود را کاملا به روز نگه دارد.

شما می توانید انواع مدل های پارکت آرتا را که به همراه کد بندی آن ها آماده شده است، در بخش گالری رنگ بندی آرتا مشاهده کنید. همچنین اگر می خواهید بدانید این مدل ها در کنار چه رنگ هایی و به چه چینشی شکیل تر می شود به بخش گالری طرح ها مراجعه کنید. این بخش نیز تشکیل شده از طرح های سه بعدی آماده شده از انواع کدبندی های پارکت های آرتا است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: