ثبت سفارش خرید انواع پارکت لمینت به صورت پالتی انجام می شود. قیمت به صورت سهمیه ای بوده و با کمترین نرخ برای پارکت لمینت آرتا اعلام شده است.

پارکت لمینت ها در چند ماه اخیر نوسان قیمت بسیاری داشتند. برخی از برند ها در بازار بسیار نایاب و گران شدند. این نوسانات بازار باعث شد تا فروشگاه ها و نمایندگی های فعال در کشور اقدام به اجرای برخی طرح های فروش کنند. تخفیف برای فروش های عمده، ثبت سفارش خرید سهمیه ای و غیره از جمله این طرح ها است. طرح ثبت سفارش خرید سهمیه ای تا حدودی بخشی از نیاز بازار را تامین کرد.

در ثبت سفارش به روش سهمیه ای هر یک از مشتریان و خریداران فقط یک بار می توانستند حجم خاصی از پارکت لمینت ها را خرید کنند. با اجرای صحیح این طرح دست دلالان از بازار معاملات پارکت لمینت ها کوتاه می شود. محصولات نیز با قیمت مصوب فروخته می شود. یکی از شرکت هایی که طرح ثبت نام خرید سهمیه ای را برای پارکت لمینت هایش اجرا می کند شرکت آرتا است.

این شرکت پارکت های لمینت خود را در این طرح سفارش با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. نمایندگی ها و عاملیت های فروش این برند در سراسر کشور مشتریان را در طرح خرید سهمیه ای پارکت لمینت ثبت نام می کنند. شما می توانید انواع رنگ ها و طرح های این محصولات را از این طریق خرید کنید. برای ثبت نام در این طرح و سفارش سهمیه ای می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: