بازار آنلاین اردبیل به عنوان بهترین بازار پارکت لمینت ارزان قیمت شناخته شد. انواع رنگ بندی و طرح های پارکت در این مرکز با قیمت های ارزان ارائه می شود.

امروزه امکان دستیابی به کالای با کیفیت و قیمت ارزان آرزو و خواسته قلبی عده بسیاری از مشتریان دکوراسیون و طراحی منزل می باشد. یکی از مهمترین فاکتورهای مکمل در زیبایی محیط زندگی، انتخاب مناسب و دقیق کفپوش خانه است. پارکت چوبی کفپوشی از جنس چوب است که طی سالهای گذشته از استقبال عمومی برخوردار شده بود.

اما علی رغم زیبایی و گرمابخشی به محیط خانه به جهت رطوبت پذیری و امکان آسیب پذیری و گرفتن خش به مرور با رفع معایب اولیه خویش، جای خود را به پارکت لمینت داده است. پارکت لمینت متشکل از چوب فشرده و لایه محافظ رویی می باشد که باعث مقاومت در برابر آب، نصب آسان و ضد خش و براق و زیبا می شود. همچنین این محصول قابل شستشو بوده و از سویی بخاطر استفاده از فوم در نصب آن عایق حرارتی و صوتی بوده و مناسبترین انتخاب برای کفپوش منزل است.

مجموعه بازار اردبیل ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین پارکت لمینت در کشور است. این بازار با ایجاد بستری امن و ارائه با کیفیت محصولات در جهت رضایت و رفع نیاز مشتریان خویش در تلاش شبانه روزی قرار دارد. راه های ارتباطی مستمر با مشاوران فروش بازار اردبیل برای خرید بهترین محصولات و ارزان ترین قیمت ها، در همین بخش به شما اطلاع رسانی شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: