انواع چسب گرانول مارک کولانتی ایتالیا وارد فروشگاه آنلاین شد. قیمت جدید چسب کولانتی نوین چوب را از مشاوران فروش این سایت دریافت کرده و سفارش دهید.

در میان انواع چسب های گرانولی که برای اتصال نوار های پی وی سی به لبه ام دی اف به کار می رود، مارک کولانتی یکی از نمونه های با کیفیت و شناخته شده وارداتی می باشد. این محصولات چندین سال است که توسط شرکت نوین چوب واردات و پخش می شوند. چسب های گرانول مارک کولانتی به دلیل داشتن قدرت اتصال بالا و هماهنگی با اقلیم های آب هوای ایران به عنوان پرفروش ترین محصولات وارداتی در ایران پخش می شوند. این محصولات دارای انواع کد بندی و گرید هایی با ویژگی ها و ترکیبات مختلف و گوناگون می باشند.

چسب های دور بالای این محصول در ۴ کد مختلف و نوع دور پایین با ۱ کد بندی در بازار وجود دارند. میزان خلوص مواد، طول دهی و قیمت هر کدام از این گرید ها با یک دیگر متفاوت می باشند. کد های ۵۱۰۰، ۵۱۰۰ Z، ۵۴۰۰، ۶۵۰۸ گرید بندی های دور بالای این محصولات و کد ۶۲۵۰ نوع دور پایین انواع چسب های گرانول مارک کولانتی در بازار می باشند. انواع گریدهای این محصولات توسط فروشگاه های گوناگونی پخش و عرضه می شوند. در حال حاضر این چسب ها پرفروش ترین مارک محصولات وارداتی در کشور محسوب می شوند.

برای تهیه انواع چسب های گرانول از برند کولانتی و یا سایر مارک های وارداتی یا ایرانی می توانید با مجموعه بازار اردبیل در تماس باشید. مشاوران این شرکت لیست قیمت انواع گرید های مختلف از این هات ملت های گرانول و سایر نمونه های خارجی یا ایرانی را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس از ثبت، سفارشات شما در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد. قیمت های پیشنهادی توسط این مرکز برای سفارشات عمده و خرده بسیار مناسب می باشد. شماره های تماس و راه های ارتباطی با این مرکز در همین سایت اعلام خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: