پخش عمده و کلی انواع پارکت لمینت در شیک ترین طرح و مدل های روز آغاز شد. پارکت لمینت ایرانی و خارجی برای سفارشات عمده و پالتی ارائه می شود.

پارکت لمینت ها جزو شیک ترین و زیبا ترین مصالحی هستند که برای فلورینگ منازل و فضاهای اداری به کار می روند. این محصولات با داشتن رنگ بندی های متنوع و زیبا امکان استفاده در انواع سبک ها و فضاها را دارند. به دلیل استفاده بسیار زیاد این حصولات معمولاه به صورت عمده معاملع می شوند. خریداران عمده این محصولات مراکز پخش و شرکت های طراحی داخلی می باشند.

تولیدی های خارجی تا چند سال قبل اصلی ترین تولید و پخش کننده های این محصولات در بازار کشور بودند. اما در حال حاضر کارخانه های داخلی بسیاری نیز این محصولات را تولید و در بازار پخش می کنند. شیک ترین پارکت لمینت های موجود در بازار مربوط به پارکت های برند آرتا می باشد. طرح های چوب با رنگ های تیره و روشن لمینت آرتا آریکی از زیباترین و شیک ترین سمپل های این محصولات را تشکیل داده اند.

پخش عمده این شیک ترین پارکت لمینت ها از برند های ایرانی و خارجی معمولا توسط نمایندگی های رسمی انجام می شود. البته عمده سفارشات بازار از پارکت لمینت های ایرانی تامین می شود. شما می توانید برای خرید عمده و خرده شیک ترین پارکت لمینت ها با مرکز پخش بازار اردبیل تماس بگیرید. لینک رنگ بندی کانال تلگرامی شیک ترین طرح های پارکت لمینت و یمت های فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: