لیست قیمت روز از انواع مدل پارکت لمینت با رنگ های روشن از جمله راش سفید اعلام شد. جهت اطلاع با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

پارکت لمینت ها از زیباترین مصالحی هستند که به عنوان کفپوش به کار می روند. این محصولات دارای انواع طرح های مختلفی هستند. یکی از زیباترین طرح های این محصولات رنگ راش است. این مدل با همین نام و در طرحی مشابه در میان طرح های ام دی اف نیز موجود می باشد. پارکت لمینت مدل راش یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین طرح های موجود در بازار است.

تولیدی های مختلف لیست قیمت مختلفی برای پارکت لمینت مدل راش ارائه می دهند. کیفیت مغز و روکش این محصولات در لیست قیمت آن تاثیر دارد. برند های ایرانی لیست قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی دارند. پارکت لمینت مدل راش توسط برند با کیفیت ایرانی آرتا با قیمت ۷۰٫۰۰۰ تومان به فروش می رسد. این قیمت یکی از پایین ترین نرخ های فروش حال حاضر کشور می باشد.

کیفیت پارکت لمینت های آرتا با ضمانت نامه های ۱۰ و ۵ ساله تضمین می شود. لیست قیمت محصولات با کیفیت آرتا برای مدل زیبایی مانند راش بسیار مناسب است. این مدل در دو نوع راش سفید و راش مین در سمپل پارکت لمینت های آرتا موجود است. می توانید این مدل را در گالری رنگ بندی محصولات آرتا مشاهده کنید. برای دریافت لیست قیمت و خرید این طرح تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: