خرید و فروش انواع پارکت های مدل جدید در بازار معاملات آنلاین آغاز شد. در این مرکز پارکت لمینت ها در طرح و رنگ مختلف با قیمت ارزان پخش می شود.

جدید ترین مدل کفپوش در بازار با نام پارکت لمینت شناخته می شود. این محصولات که نسل جدی پارکت های چوبی هستند دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشند. کفپوش های لمینت از نظر قیمت فروش، طرح ها، چگونگی نصب و بسیاری ویژگی های دیگر با کفپوش های چوبی متفاوت می باشند. این محصولات مدل ها و رنگ بندی متفاوت تر، قیمت فروش ارزان تر نصب و راحت تری دارند. اتصال این محصولات با یکدیگر به جای استفاده از چسب ها به وسیله کلیک بندی های موجود در تایل های پارکت صورت می گیرد. با این روش امکان جداسازی و نصب مجدد آن وجود خواهد داشت.

قیمت فروش این محصولات نیز پایین تر از کفپوش های چوبی است. طرح های بسیار جدید و متنوعی نیز در میان سمپل های رنگ بندی این محصولات وجود دارند. تولید کنندگان مختلف پارکت لمینت ها علاوه بر رنگ های موجود سعی بر اضافه کردن طرح ها و مدل های جدید را به سمپل رنگی خود دارند. پارکت لمینت ها معمولا در دو طرح کلی نقش چوب و سرامیک یا سنگ عرضه می شوند. مدل های طرح چوب این محصولات معمولا طرفداران و همچنین تنوع بیشتری دارند.

فروش این محصولات نیز به سبب استقبال ویژه برای استفاده در فضاهای مسکونی و حتی اداری و تجاری بسیار بالاست. در حال حاضر مراکز پخش بسیاری این محصولات را از برند های متفاوتی به فروش می رسانند. پارکت های مدل جدید بر اساس نوع برند و ایرانی یا خارجی بودن و همچنین بسته به میزان کیفیت با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. در صورتی که قصد طرح سوالاتی در این زمینه را دارید و یا می خواهید سفارش خرید پارکت از جدید ترین طرح مدل ها ثبت کنید می توانید با مشاوران فروش مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: