قیمت روز پارکت در فروشگاه های بزرگ کشور اعلام شد. انواع پارکت لمینت ایرانی و خارجی با لیست قیمت جدید در بازار کشور عرضه می شود.

قیمت های مختلفی که برای پارکت های لمینت در فروشگاه های بزرگ اعلام می شود با یکدیگر متفاوت است. این تفاوت ممکن است مربوط به مسائلی مانند مارک و میزان کیفیت پارکت ها و تغییرات هر روزه ی مربوط باشد. معمولا قیمت محصولات وارداتی ترک مانند ایشیک و AGT در بازار بیشتر از سایر برند هاست. محصولات چینی که برندهایی مختلفی از آن ها نیز در ایران و توسط فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیاری به فروش می رسند نیز در رتبه بعدی از نظر قیمت قرار دارند. در رده بعدی نیز محصولات ایرانی قرار دارند که معمولا ارزانتر می باشند.

پارکت لمینت های ایرانی به اندازه نمونه های وارداتی نتوانسته اند که از استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه رو شوند. از میان نام های مختلف ایرانی تنها پارکت لمینت تولید شده توسط کارخانه بزرگ آرتا توانسته است که با تولید محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت در بازار شناخته شود. البته آمار فروش این برند به تنهایی با سایر نمونه های وارداتی برابری می کند. همین نکته نشان دهنده کیفیت بی نظیر و نرخ فروش بسیار مناسب این محصولات می باشد. این محصولات در هر شهر چندین فروشگاه و عاملیت فروش رسمی دارند که این امر باعث می شود قیمت روز فروش محصولات مصوب و مشخص باشد.

ممکن است در شهر های مختلف این قیمت متغیر باشد. اگر قصد خرید این محصولات را با قیمت های به روز از شهر های مختلف ایران را دارید می توانید با مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید. نمایندگی ها و فروشگاه های پخش فعال سراسر کشور توسط این مجموعه معرفی خواهند شد. ارسال سفارشات از نزدیک ترین انبار و با مناسب ترین نرخ انجام خواهد شد. ضمانت نامه های کیفی پس از نصب پارکت ها نیز در این مرکز ارائه می شود. شماره تماس های این مرکز در همین صفحه اعلام خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: