گالری رنگ کرمی و سفید پارکت لمینت را مشاهده کنید. در این بخش از سایت، تمامی رنگ بندی های انواع پارکت به صورت مشخص قرار داده شده است.

امکان تولید در طرح های مختلف یکی از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت ها نسبت به پارکت های چوبی می باشد. این محصولات در انواع طرح ها و مدل ها و در تیره های رنگی مختلف رنگ آمیزی می شود. یکی از پر طرفدار ترین طرح های موجود در میان پارکت لمینت ها رنگ های کرمی و سفید این محصولات هستند. طرح های کرمی و سفید به راحتی با طیف وسیعی از رنگ ها ست می شوند.

آسان بودن هماهنگ کردن محیط با استفاده از پارکت لمینت های سفید و کرمی از مهمترین دلایل محبوبیت این طرح ها هستند. با استقاده از رنگ های کرمی و سفید در پارکت لمینت فضا بسیار روشن تر و بزرگتر به نظر خواهد رسید. بنا بر این اگر میخواهید فضایی دلباز و روشن ایجاد کنید به استفاده از طرح هایی که از طیف رنگ کرمی و سفید ساخته شده اند فکر کنید.

چند نمونه از زیباترین و پرفروش ترین طرح های کرمی و سفید رنگ پارکت لمنیت را به عنوان نمونه نام می بریم. می پل۸۵۰، ماناستیر ۸۷۰، راش سفید ۷۲۱ و غیره از رنگ های سفید و کرمی هستند. این کد ها از سمپل پارکت لمینت های آرتا انتخاب شده اند. می توانید رنگ بندی کامل این محصولات را در بخش گالری طرح های پارکت آرتا مشاهده نمایید. برای خرید و یا طرح سوالاتی درباره این پارکت لمینت ها تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: