کارخانه تولید کننده ورق ام دی اف براق و مات در استان گیلان کجاست؟ آیا به غیر از فومنات کارخانه دیگری نیز وجود دارد؟

ورق های ام دی اف به طور کلی دارای دو نوع مات و براق هستند. نوع مات این ورق ها خود دارای انواع برفی، صابونی و تیمبرلند می باشند. نوع براق نیز دارای یک لایه شیشه ای بر روی صفحات هستند که باعث درخشش و صیقلی بودن آن می شود. ورق ام دی اف براق با صفحات های گلس از نظر مغز و نوع روکش فرق دارند. تولید کننده های مختلف داخلی و خارجی هر دو وع این ورق ها را تولید و عرضه می کنند.

انواع رنگ ها و طرح های مختلف ورق ها در دو نوع مات و براق توسط تولید کننده ها ساخته و به بازار مصرف ارائه می شود. قیمتی که تولید کننده ها انواع مختلف ام دی اف های خود اعلام می کنند، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. نوع براق این ورق ها ممکن است از ۵/۰۰۰ تا ۲۰/۰۰۰ تومان از نوع مات گران تر باشند. ورق های براق زیباتر و نورگیر تر و ام دی اف های مات و به خصوص نوع تیمبرلند دارای خاصیت ضد خش می باشند.

تا قبل از معرفی ورق های تیمبرلند از تولید کننده گانی مانند آرتا، ورق های براق محبوبیت بیشتری داشتند. اما با عرضه ام دی اف های مات ضد خش، این مدل نیز خیلی زودمعروف و پر استفاده شد. اگر می خواهید انواع ورق های براق و مات را ازتولید کننده های داخلی و خارجی تهیه کنید، با مرکز بازار اردبیل در تماس باشید. با کیفیت ترین ام دی اف ها و مناسب ترین قیمت ها توسط این شرکت به شما پیشنهاد خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: