شرکت واردات و صادرات انواع چسب گرانول در استان اردبیل است. چسب گرانول جووات آلمان از جمله محصولات پرفروش این مرکز است.

برند های مختلف ایتالیایی، ترک، چینی و آلمانی تا چند سال قبل بیشترین چسب های گرانول را در بازار ایران داشتند. با تولید نمونه های با کیفیت ایرانی واردات این محصولات تا حدودی کاهش یافت. با این وجود هنوز هم تعدادی از این مارکها در ایران واردات و استفاده دارند. برای مثال چسب جووات آلمان جزو گرانول هایی است که هنوز هم طرفداران بسیاری در ایران دارد.

واردات چسب های گرانول برند جووات آلمان از چندین سال قبل به ایران انجام می شد. این محصولات کیفیت بی نظیری دارند. در سال های قبل که اکثر برند های بازار وارداتی بودند نیز در رتبه اول از نظر میزان کیفیت قرار داشت. قیمت فروش چسب های گرانول جووات آلمان به نسبت سایر مارک های ایرانی و حتی خارجی بالاتراست. اماهمانطور که اشاره شد موردی که گرانول های جووات را در بازار مصرف ماندگار کرده است مرغوبیت آن است.

بازرگانی های بزرگی در کشور چسب های گرانول جووات را واردات و در بازار پخش می کنند. در هر شهر تعدادی از نمایندگی های فعال محصولات برند جووات آلمان وجود دارد. شرکت بازار اردبیل سعی دارد تا با ارائه قیمت های مناسب بخشی از نیاز بازار را به این محصول تامین کند. از همین رو چسب های وارداتی جووات آلمان را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: