گالری رنگ نوستالژی و پتینه ام دی اف آرتا کامل شد. در این تنوع رنگی بالای ورق های ام دی اف، طرح نوستالژی و پتینه جزو عالی ترین انتخاب است.

معمولا برای ساخت سازه های چوبی از دو رنگ ام دی اف در ترکیب با یکدیگر استفاده می کنند. هماهنگی طرح ها و رنگ های این دو ورق با یکدیگر بسیار اهمیت دارد. تولیدی های مختلف طرح های جفت و هماهنگ را تولید و به بازار عرضه می کنند. یکی از زیباترین رنگ های جفت و هماهنگ تولید شده توسط برند آرتا طرح های نوستالژی و پتینه می باشد.

این دو طرح دارای تن رنگی سرد می باشند. این مدلها برای استفاده در طرح های ساده و مدرن بسیار مناسب اند. طرح تشکیل دهنده ام دی اف های پتینه و نوستالژی کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند. توسی در تن روشن و تیره و سفید رنگ های اصلی تشکیل دهنده این ام دی اف ها می باشند. اگر به دنیال استفاده از ورقی زیبا و متفاوت برای سبک مدرن هستید ترکیب رنگ نوستالژی و پتینه انتخاب مناسبی است.

شما می توانید ام دی اف رنگ نوستالژی و پتینه را با کد های ۲۸۰ و ۲۱۵ در بخش گالری رنگ بندی مشاهده نمایید. انواه طرح های مختلف ام دی اف را می توانید از مرکز بازار اردبیل تهبه فرمایید. ام دی اف های نوستالژی . پتینه و سایر طرح های جفت از برند آرتا و سایر برند هابه صورت عمده و خرده در این مرکز به فروش می رسد. شماره تلفن های این مرکز در همین صفحه اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: