آیا شرکت تولید کننده ام دی اف آرتا اردبیل، مدل براق هم دارد؟ بله این کارخانه علاوه بر نمونه براق، ام دی اف گلس تکس نیز تولید می کند.

ورق های ام دی اف شرکت آرتا علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر، تنوع رنگی بالایی نیز دارد. بخش مدل های طرح چوب سمپل آرتا یکی از زیباترین ورق های ام دی اف را دارا می باشد. ورق های ام دی اف این شرکت مدل های ساده و فانتزی را نیز در سمپل خود دارد. هر کدام از این رنگ ها مدل براق نیز دارد. انواع روکش های براق، مات و تمیبرلند برای تمامی طرح های این ورق ها موجود است.

شرکت آرتا مدل براق ام دی اف های خود را با استفاده از روکش شیشه ای با کیفیتی تولید می کند. به جرات می توان گفت که شرکت آرتا یکی از زیباترین مدل های ورق برای را در میان تمام برند های موجود در بازار دارد. البته به طور کلی ورق های براق مقاومت کمی در برابر خش دارد، اما ورق های آرتا روکش هایی به مراتب مستحکم تر از سایر برند ها دارد.

شرکت بازار اردبیل یکی از مراکز پخش محصولات آرتا از جمله ام دی اف های مدل براق این شرکت است. قیمت فروش و زمان بندی ارسال کوتاه در این مرکز باعث شده است تا بازار اردبیل بتواند رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند. این مرکز آمادگی دارد تا سفارشات شما را از مدل های براق، مات، تیمبرلند و غیره تهیه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: