بزرگترین بورس عرضه مستقیم پارکت در کشور را می شناسید؟ امکان خرید مستقیم از بانک پارکت لمینت ایران از طریق سایت اینترنتی فراهم شد.

خرید مستقیم محصولاتی مانند پارکت لمینت ها موردی است که خریداران عمده و خرده همواره به دنبال آن هستند. علت آن نیز قیمت پایین تر محصولات در این نوع معامله می باشد. در حال حاضر برند های مختلفی پارکت ها را در کشور تولید می کنند. از همین رو مراکز فروش و بورس های پخش مختلف سعی دارند با عرضه محصولات به مناسب ترین قیمت مشتریان بیشتری داشته باشند.

خرید مستقیم از کارخانه یا بورس عرضه مستقیم پارکت باعث می شود تا شما از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان داشته باشید. تهیه پارکت از کارخانه ها معمولا برای مشتریان کمی قابل انجام است. زیرا کارخانه ها این محصولات را به صورت مستقیم به نمایندگی ها و بورس های پخش کشور عرضه می کنند. در چنین شرایطی بهترین راه خرید از بورس عرضه مستقیم و نمایندگی های برند ها در کشور می باشد.

مجموعه بازار اردبیل یکی از بورس های عرضه مستقیم مصالح صنعت چوب از جمله پارکت در کشور می باشد. این شرکت انواع مختلفی از پارکت های ایرانی را با قیمت کاخانه و به نرخ عرضه مستقیم به فروش می رساند. ارسال بار به سراسر کشور از مرکز بازار اردبیل صورت می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات خود با شماره تماس های اعلام شده در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: