برای نصب و تعمیر پارکت در اردبیل به کجا مراجعه کنیم؟ آیا دستمزد و هزینه نصب ارزان قیمت در اردبیل برای انواع پارکت لمینت وجود دارد؟

استان اردبیل یکی از بخش های است که در آن از انواع مختلف کفپوش های چوبی استفاده زیادی می شود. یکی از انواع کفپوش هایی که تا چند سال اخیر استفاده فراوانی در استان اردبیل داشتند پارکت های چوبی می باشند. تعمیر پارکت های چوبی معمولا در بازه های زمانی کوتاهی انجام می شود. سطح این کفپوش ها با مرور زمان ساییده می شود. قسمت روکش این محصولات را معمولا با استفاده از مخلوطی از رنگ و چسب های مخصوص تعمیر و ترمیم می کنند.

نصب نوع چوبی پارکت ها دارای پروسه تخصصی می باشد. نصب این محصولات به کف محیط باید با مواد مخصوص و توسط نصب کننده های حرفه ای صورت بگیرد. در استان اردبیل فروشگاه های تخصصی نصاب ها و تعمیر کار های حرفه ای را به شما معرفی می کنند. پارکت های لمینت نیز نسل جدیدی از پارک های چوبی هستند. این محصولات از خرده چوب هایی با چگالی بالا تولید شده اند. تولیدی آرتای اردبیل یکی از با کیفیت ترین گونه های این محصولات را تولید می کند.

روکش زیبای این محصولات با مرور زمان به ترمیم و تعمیر نیاز پیدا نمی کنند. مقاومت این پارکت ها در برابر ضربه و سایش بیشتر نوع چوبی می باشد. نصب آن ها نیاز به مواد خاص و آغشته سازی کف محیط نداد. اما با این حال برای نصب درست و اصولی بهتر است از یک نصاب حرفه ای کمک گرفت. برای خرید این محصولات در اردبیل یا معرفی نصاب و تعمیرکار حرفه ای پارکت می توانید با شماره تلفن های مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: