خرید از بورس اینترنتی پارکت لمینت های تولید شده در کارخانه های ایرانی و حتی نمونه های وارداتی، توسط بازار اردبیل فراهم شده است.

خرید و فروش هر کالا از طریق دنیای مجازی و صفحات اینترنتی رونق دارد. در دسترس بودن، خرید مطئن، ارتباط آسان و غیره باعث این رشد شده است. البته هرچند برخی سوء استفاده ها نیز صورت می گیرد، اما در کل عالی است. یافتن یک مرکز و بورس فروش مستقیم در دنیای واقعی سخت است. اما در دنیای اینترنتی یک بورس و بانک به قدری مشهور است که خود گوگل برایتان پیشنهاد دهد.

پارکت لمینت نیز همچون همه کالاهای دیگر، دارای بورس فروش اینترنتی است. مثلا بازار اینترنتی اردبیل، دارای بیشترین لیست از فروشندگان و خریداران این محصول در کشور است. خریدارانی که به سرعت وارد این سایت شده و فروشنده خود را پیدا می کنند. پارکت لمینت ممکن است تولید کارخانه ایرانی همچون آرتا یا آریا باشد. در برخی موارد نیز از نمونه های وارداتی از کشور های مختلف است.

همه محصولات عرضه شده در بازار های اینترنتی و به ویژه پارکت لمینت ها، چه ایرانی و چه خارجی، قیمت پایین تری دارند. علت این امر نیز حذف واسطه ها و از بین رفتن هزینه های بسیار زیاد دیگر است. در اصل خرید از طریق مراکز و سایت های اینترنتی امکان سود دهی بیشتر را برای هر بورس و بانک پارکت لمینت فراهم می کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: