بانک بزرگ انواع پارکت لمینت وارداتی در شمالغرب کشور کجاست؟ آیا امکان خرید مستقیم از پارکت لمینت بهترین برندهای خارجی وجود دارد؟

پارکت لمینت ها محصولات جدیدی هستند که به دلیل شباهت نسبی آن ها به پارکت های چوبی از همان ابتدای عرضه با بازار با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شدند. این مصالح که شبیه کفپوش های چوبی بوند اما قیمت بسیار پایین تری داشتند در سال های اول فقط از کشور های خارجی مانند چین و ترکیه واردات می شد. نوع وارداتی این محصولات نیز بر اساس برند و میزان مرغوبیت دارای قیمت های مختلفی هستند. با وجود تولید بهترین نمونه های با کیفیت ایرانی، پارکت لمینت های وارداتی هنوز هم محبوبیت و استفاده زیادی در ایران دارند و توسط بانک و بورس فروش های متعددی به فروش می رسند.

برند هایی مانند ایشیک تولید کشور ترکیه، فلورپن روسیه، پارادور آلمان، واریو کلیک ترکیه، ایگر ترکیه، برند مای فلور کشور سوییس کرونوتکس آلمان و غیره بخشی از بهترین محصولات وارداتی هستند که در بانک پارکت لمینت های ایران فروخته می شوند. قیمت این محصولات به دلیل وارداتی بودن بالاتر از نمونه های ایرانی می باشند. ممکن است فروشگاه های بانک پارکت لمینت به دلیل تفاوت در نوع فعالیت فروشگاه قیمت های متفاوتی را اعلام کنند. این مسئله به این معناست که یک مرکز عرضه ممکن است به عنوان بورس و بانک تخصصی این محصولات فعالیت کند. یا محصولات را از کارخانه تولید کننده به صورت مستقیم تهیه کند.

قیمت پارکت لمینت ها در مراکز این چنینی که نمایندگی رسمی ارائه این محصولات هستند بسیار پایین تر می باشد. به طور کلی یک بانک تخصصی فروش این محصولات بهترین گزینه برای ثبت سفارشات پارکت های وارداتی می باشد. بهترین بانک فروش کفپوش های لمینت وارداتی باید برند های مختلف را با قیمت های گوناگون را عرضه کند. در این صورت خریداران می توانند بر اساس مقدار بودجه و نوع نیاز خود انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند. برای خرید بهترین نوع این محصولات از انواع وارداتی و تولید داخل از سراسر کشور می توانید با شرکت بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: