انواع طرح پارکت با زمینه سفید و کرم را از بازار اردبیل دریافت کنید. قیمت های ارائه شده در این مرکز مطابق با جدیدترین قیمت های کارخانه است.

پارکت یک محیط قالب و تم کلی آن را تشکیل می دهد. هماهنگی رنگ و سبک کفپوش خانه و سایر اجزای دکوراسیون در شیک بودن فضای محیط تاثیر مستقیم دارد. یکی از انواع کفپوش هایی که در چندسال اخیر بسیار محبوب شده است انواع پارکت لمینت است. از میان انواع طرح های این محصولات، نمونه هایی که دارای رنگ زمینه سفید می باشند بسیار پر مصرف هستند.

این طرح زیبا از پارکت ها به دلیل داشتن زمینه سفید قابلیت هماهنگی با سبک ها و رنگ های مختلف را دارند. با استفاده از انواع طرح های زمینه سفید می توانید بار ها و بار ها چینش و رنگ سایر اجزا را تغییر دهید. زمینه سفید این پارکت ها به شما این اجازه را می دهد که رنگ های دلخواه را بدون نگرانی در مورد هماهنگ بودن رنگ ها به محیط اضافه کنید.

سمپل محصولات آرتا شامل انواع طرح زیبای زمینه سفید می باشد. کد ۷۲۱ راش سفید، ۷۴۵ سامارا، ۷۷۰ سدار، ۸۴۰ بلوط بالتیک و ۷۸۰ ماناستیر اوک چند نمونه از این طرح ها هستند. شما می توانید رنگ ها زمینه سفید و انواع مختلفی از طرح های برند آرتا را در گالری رنگ بندی پارکت مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت یا خرید این محصولات با شماره های اعلام شده در تماس باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: