چرا ام دی اف سفید براق گرانتر است؟ علت اصلی آن همان روکش هایگلاس یا براق کننده است که توضیحات بیشتر در این مقاله با قیمت ها آمده است.

ورق های ام دی اف بر اساس نوع، طرح، رنگ، جنس و اندازه قیمت بندی های مختلفی دارند. ممکن است شکل ظاهری دو ورق کاملا مشابه باشند اما جنس مغزی آن ها باعث شود یکی گرانتر باشد. یکی از اختلاف قیمت هایی که در ورق های مشابه یک برند وجود دارد، تفاوت در قیمت ورق های مات و براق است. سوالی که مطرح می شود این است که چرا ام دی اف سفید براق گرانتر است؟

در شرایط اخیر و نوسانات بازار به طور کلی قیمت فروش ورق های سفید گران تر است. سطح نوع براق این ورق های نیز علاوه بر روکش رنگی، دارای یک لایه شیشه ای می باشد. در جواب این سوال که چرا ام دی اف سفید براق گرانتر است؟ می توان گفت که این روکش شیشه ای علت اصلی براق بودن این مدل ورق ها می باشد. هرچه این روکش براق از جنس مرغوب تری باشد قیمت نوع براق ام دی اف سفید گرانتر است.

اختلاف قیمت بین ام دی اف های سفید مات و براق در برند های مختلف بین ۵/۰۰۰ تا ۲۰/۰۰۰ تومان است. همانطور که گفته شد نوع روکش و مرغوبیت آن در میزان گرانتر بودن ورق ام دی اف سفید براق تاثیر مستقیم دارد. اگر سوالی درباره اینکه چرا قیمت برند های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند؟ یا اینکه چرا باید از برند های ایرانی مرغوب خرید کنیم دارد می توانید با مشاوران مجموعه بازار اردبیل تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: