فروش ورق ام دی اف سفید در انواع مدل ها آغاز شد. ام دی اف سفید برفی، تیمبرلند، صابونی، صدفی، سینکرونایز و براق در لیست این مرکز قرار دارند.

ام دی اف های سفید بسیار پرکاربرد و دارای انواع مختلفی هستند. مدل های مختلف این محصول دارای تنوع در روکش، مغز، و ضخامت و ابعاد می باشند. از نطر تفاوت در روکش ام دی اف های سفید دارای چندین مدل براق، برفی، تیمبرلند، صابونی می باشند. نوع براق این ورق ها به دلیل زیبایی و نوع تیمبرلند آن به علت مقاومت بالا در برابر ضربه و خش بسیار معروف می باشند. ورق های تولید شده توسط برند های مختلف ممکن است اختلاف جزئی در رنگ با یکدیگر داشته باشند. این اختلاف مربوط به متنوع بودن روکش های استفاده شده است.

از نظر سایز نیز ام دی اف های سفید دارای انواع مدل های مختلف هستند. در کشور ما بیشترین استفاده از ام دی اف های ابعاد ۳۶۶×۱۸۳ با ضخامت ۱۶ میل انجام می شود. اما در برخی از تولیدات از ورق های ۳، ۸ و ۱۸ میل نیز استفاده می شود. در حال حاضر ورق های سفید در ابعاد ۱۲۰×۲۴۴ نیز در بازار موجود می باشد. البته انواع سایز هایی به غیر از ابعاد استاندارد این محصولات معمولا برای صادرات خریداری می شوند. اما برخی از تولیدی های بزرگ ممکن است مدل ها و سایز های مختلفی از این محصولات را در تولید سازه های خود به کار بگیرند.

بیشتر فروش مراکز عرضه فعال در شهر ها مربوط به ام دی اف های ۱۶ میل ۳۶۶×۱۸۳ می باشد. معمولا این مراکز یک یا دو نوع از ورق های براق یا مات را به فروش می رسانند. در اکثر شهر ها مرکزی که انواع مختلفی از مدل های ام دی سفید را عرضه کند وجود ندارد. بازار اردبیل مرکزی است که شما را درباره خرید این محصولات راهنمایی خواهد کرد. سفارشات شما از اردبیل و یا هر شهر دیگری پیگیری و در صورت ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ارسال خواهد شد. جهت دریافت لیست قیمت ام دی اف های سفید در انواع مدل ها و یا ثبت سفارشات با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: