بزرگترین بازار ام دی اف سفید کشور افتتاح شد. عرضه مستقیم انواع ام دی اف سفید مات، صابونی، صدفی، براق و سینکرونایز در این بازار ارائه می شود.

ام دی اف های سفید پر کاربرد ترین رنگ ورق ها می باشند. این صفحات به دلیل اینکه هم قابلیت استفاده به صورت تک رنگ و همچنین به صورت ترکیبی با دیگر رنگ ها استفاده می شوند، آمار معاملات آن ها در بازار چندین برابر سایر رنگها است. در این شرایط قیمت عرضه ورق های سفید بر روی قیمت تمام شده قطعات و سازه ها تاثیر زیادی دارد. از همین رو مصرف کنندگان و خریداران ام دی اف های سفید همواره سعی در خرید این محصولات از مراکز عرضه مستقیم و نمایندگی ها را دارند. زیرا در مراکز عرضه مستقیم قیمت های فروش به مراتب مناسب تر و پایین تر از بازار است.

در حال حاضر بیشتر فروشگاه های فعال ام دی اف های سفید را از دلالان بازار تهیه می کنند. این امر باعث می شود تا محصولات با قیمت چندین برابر به دست مصرف کنندگان و خریداران برسد. البته برای محصولاتی مانند ام دی اف های آرتا به دلیل اینکه در هر شهر یک نمایندگی رسمی فروش مستقیم و چندین عاملیت پخش مشخص دارند قیمت مصوبی وجود دارد. ورق های سفید این برند ها نیز در مراکز عرضه و فروشگاه های مختلف ممکن است با اختلاف قیمت بسیار کمی به عرضه برسد. قیمت معاملات عمده و خرده در این مراکز مشخص می باشد.

شرکت بازار اردبیل بازار مشاوره و عرضه مستقیم انواع ام دی اف های رنگی و سفید می باشد. سفارشات مشتریان و خریداران گرامی از تمامی شهر های ایران پذیرفته می شود. سفارشات از نزدیکترین انبار هر شهر و استان ارسال می شود تا هزینه حمل و نقل و ارسال بار به حداقل برسد. اطلاعات کامل را درباره قیمت محصولات، برند های موجود، مبدا ارسال بار برای هر شهر، چگونگی و زمان بندی ارسال و سایر سوالات را با کارشناسان بازار اردبیل در میان بگذارید. شماره تماس های این مرکز اعلام خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: