ام دی اف سفید براق و نوع دوم که به صابونی یا همان نیمه براق معروف است قیمت گذاری شد. جهت خرید می توانید با واحد مشاوره در ارتباط باشید.

ام دی اف های سفید براق و صابونی در ابعاد مختلف بسیار پر فروش می باشند. استفاده از ورق های سفید هایگلاس و نیمه براق به صورت تکی و ترکیب با سایر رنگ ها مرسوم است. در محیط های کاری و اداری و فضاهای مسکونی می توان از mdf های سفید هایگلس و نیمه براق استفاده کرد. معمولا قیمت این محصولات نیز نسبت به نوع رنگی ارزان تر است.

به همین دلیل است که این محصولات در حجم بالا در بازار معامله می شوند. این ورق ها به تنهایی آمار فروشی چندین برابر تمامی رنگ ها و طرح ها دیگر دارند. معمولا mdf های سفید نیمه براق کمتر تولید و استفاده می شوند. بیشتر استفاده mdf سفید یا نوع مات و یا نوع هایگلس می باشند. اما نوع نیمه براق نیز به دلیل اینکه تولیدات جدیدی هستند مشتریان خاص خود را دارند.

خرید این محصولات از مراکز پخش و نمایندگی های فروش برند های مختلف امکان پذیر می باشد. انواع ام دی اف سفید در دو نوع و کیفیت متفاوت براق و صابونی را می توانید از مرکز بازار اردبیل خریداری نمایید. ام دی اف از برند های مختلف ایرانی و خارجی را با مناسب ترین لیست قیمت می توانید از این شرکت تهیه فرمایید. سفارشات شما در حجم های خرده و عمده در سریع ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول: